2010. november 12., péntek

Vajon párolt zöldbab

Archív, Gyalogbéka cukormentes kísérleti konyhája - 2010.08.07.

Tegnap délután úgy jöttem haza, hogy eldöntöttem csakis abból készítek ételt, ami itthon a hűtőben van. Nos, meg kell mondjam nem volt valami sok abban a hűtőben...

Hozzávalók:

1 ujjnyi igazi vaj
5-6 szál zöldbab (ha valakinek több van az is jó:) - 100 g/ 6,8 g szénhidrát
száraz sajt
zöldfűszer ízlés szerint

Elkészítés:

A vajat felolvasztottam egy serpenyőben, majd a forró zsiradékra rádobtam a megmosott és végeitől megszabadított zöldbabot. Fedőt tettem rá és néhány percenként összeráztam az egészet.

Így a fedő alatt megpuhult és a vajon egy kicsit még meg is pirult. Még forrón egy tányérra tettem, kiszáradt trappistát reszeltem rá és tárkonnyal szórtam meg. Igazán finom volt, csak kicsit kevés. Így lényegében csak egy apró köretnek volt igazán nevezhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése