2010. november 10., szerda

Lusta asszony ebédje

Archív, Gyalogbéka cukormentes kísérleti konyhája - 2010.07.06.

A napokban, ahogy állandóan ingadozott az időjárás nem volt kedvem túl sok időt a konyhában tölteni. Nem volt se ihletem, se kedvem főzni, ráadásul a munka is kicsit leszívott így nagyrészt minden este saláta volt a vacsora, melyet a szomszédban lévő salátabárból szereztem be.

Ám a hétvégén már javulás állt be, és valamit összeütöttem. Se nem bonyolult, se nem különleges, de finom és laktató volt.

A lustaságom által kreált ebéd a következő volt:

Hozzávalók:

2 kicsi krumpli fejenként - 100 g/ 20 g szénhidrát
1 kicsi paradicsom/ fő - 100 g/ 4 g szénhidrát
1-2 kovászos uborka (házi)/ fő - 100 g/ 2,6 g szénhidrát
apróra vágott káposzta
fokhagymás tejföl - 100 g/ 4 g szénhidrát
mozzarella

A krumplikat meghámoztam, rátettem egy ezüstpapír darabra, megszórtam, petrezselyemmel és olívaolajjal és már ment is a sütőbe úgy 40 percre.

Fokhagymát lereszeltem, tejfölbe belekevertem, amit szépen a káposztára löttyintettem, majd a paradicsomot, mozzarellát és uborkát felszeltem és gusztusosnak vélt módon tálaltam, mikor a krumpli is elkészült.

Elég volt, ízletes volt és a hús sem hiányzott. Kell egy kis húsmentes élet néha.

Ui.: a káposztára szórtam egy kis felkockázott sonkát, szóval nem egészen mondtam igazat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése