2010. november 9., kedd

Túróhab narancsban

Archív, Gyalogbéka cukormentes kísérleti konyhája - 2010.06.02.

Ez az egyszerű desszert a Búvár Túrós receptjéből, pontosabban a maradékából született. A búvárral ellentétben jóval kevesebb szénhidrátot tartalmaz, így a cukrosok bátrabban fogyaszthatják.

Hozzávalók:

Búvár Túrós maradék túrókrémje - 100 g/ 3,5 g szénhidrát+ a cukor
1 narancs - 100 g/ 8,5 g szénhidrát

Elkészítés:

A narancsot félbevágtam, szépen kivágtam belőle a gyümölcshúst és felkockáztam. A narancs héjába belekanalaztam a maradék túró krémet és hozzá tettem 1-2 kocka narancsot.

Ha a narancs a hűtőben volt előtte, akkor nagyon frissítő, édes, de nem túl édes desszertet kaphatunk így.
Ha valaki nem maradék krémből dolgozik, hanem újonnan szeretné ezt megcsinálni, akkor azt javaslom, hogy a Búvár Túrós receptje alapján készítse el a túrókrémet, de fele akkora adagban. Az nagyjából elég lesz 4 fő részére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése