2010. november 22., hétfő

The Time of my Life

Emlékeztek erre a számra a Dirty Dancingből? A film végén szerepel, mikor Babe és Johnny előadják az évadzárót és az kicsit eltér az eredetileg tervezettől. Én egyenesen imádtam.

Egy időben minden nap megnéztem miután hazamentem a suliból. Azt hiszem, hogy akkoriban már középiskolába jártam, és ahogy hazaértem lehuppantam a film elé. Nem néztem végig, de végigpörgettem az egészet, és nem volt alkalom, mikor ne énekeltem és táncoltam volna mikor ez a dal felhangzott.
Sajnos tavaly egy lejátszási kísérlet alkalmával a videókazetta szalagja elszakadt, így kénytelen voltam DVD-n is beszerezni a filmet, de valahogy már nem volt ugyanaz az érzés. Lehet, hogy a nosztalgikus emlékek mindig sokkal szebbek emlékként, mint a valóságban?
Persze az is ront egy kicsit a nosztalgikus hangulaton, hogy mikor megnézem a filmet, mindig eszembe jut, hogy az a szegény Patrick Swayze, aki olyan jól néz ki ott a színpadon, lassan egy éve meghalt rákban...

Nos, akárhogy is legyen ez a szám már egy örök klasszikus lesz. Olyan nagyon, hogy most a Glee stábja is úgy döntött, hogy a sorozat soron következő részébe beteszik.



A második évad 9. részében - Special Education, fog felcsendülni.
Nekem kifejezetten tetszik a feldolgozás Chord Overstreet és Diana Agron előadásában, de azért az eredeti sem kutya.

Nektek melyik a favorit?

Sajna az eredetiből nem találtam beágyazható verziót így azt itt tudjátok meghallgatni:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése