2010. november 9., kedd

Búvár Túrós maradék újra hasznosítás - Epres, joghurtos búvár túrós

Archív, Gyalogbéka cukormentes kísérleti konyhája - 2010.06.04.

A cím hangzatos, de semmitmondó. Annyi baj legyen, mert az elkészült desszert legjobb igyekezetem ellenére is ronda lett, de finom.

Szóval a dolog úgy történt, hogy a túrósból megmaradt kb. 4 kis kocka, amivel nem tudtam mit kezdeni. Megenni magában nem akartam, így a maradék eperrel és egy pohár joghurttal kombináltam.


Hozzávalók:

4 szelet kicsit szikkadt búvár túrós - fogalmam sincs, hogy mennyi lehet a szénhidrát tartalom, bocsi
1 pohár joghurt - 100 ml/ 4,6 g szénhidrát
15-20 dkg eper - 100 g/ 7,2 g szénhidrát
1 dl tejszín - 100 ml/ 3 g szénhidrát
opcionálisan némi házi eper lekvár


Elkészítés:

A maradék sütit szépen felvágtam vékony szeletekre, majd lefektettem egy részét egy jénai aljába. Rá rétegeztem egy nagy adag frissen felvágott epret, majd arra jött a maradék búvár néhány kis szeletje.

Ekkor egy bögrében elkevertem a joghurtot a tejszínnel és 2 kanál lekvárral, amit aztán szépen az epres, búváros építményre öntöttem. Ahogy ezzel elkészültem, az egész jénai ment be a hűtőbe egy éjszakára, meg egy munkanapra.


Mit ne mondjak, az elkészült fotók nem lettek a kedvenceim, de a kis rakott túrós íze még vissza fog jönni ebbe a konyhába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése