2010. november 8., hétfő

Rózsaszín felhők

Archív, Gyalogbéka cukormentes kísérleti konyhája - 2010.05.28.

A nagyon hangzatos cím még véletlen sem sült, rózsaszín bárányfelhőkre utal. Igazi felhőkről van szó kérem szépen, este 8-kor az erkélyünk felől.

Épp elkészítettem életem első VKF receptjét, mikor kinéztem az erkélyre és megláttam ezt a felhőt. Muszáj volt lefotóznom. Valami oknál fogva ugyanis különös vonzódást érzek a felhők iránt.

Gyerekként nagyapám hobbi kertjében elég sok időt töltöttem azzal, hogy az egyik meggyfa árnyékában feküdve kitaláltam, hogy mire is hasonlítanak leginkább a fejem felett elhúzó fellegek. Olcsó mulatság volt egyke gyereknek, akinek az unokatestvérei túl öregek voltak az ilyen játékokhoz... A lencsevégre kapott felhők szerintem ezúttal arra a kutyaszerű sárkányra hasonlítanak, amelyik a Végtelen történetben Bastiant szállította, szerintem - fej balra néz, ti látjátok?

Persze azóta is szeretem a buszmegállóban, kertben, erkélyen, akárhol elnézni a felhőket, miközben azon morfondírozok, hogy egy fél nyúl, fél disznóra emlékeztetnek, vagy éppen egy gőzmozdonyra...

És, hogy mi az a VKF? Időben fény fog arra is derülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése