2010. december 10., péntek

Villeroy&Boch nyereményjáték eredményhirdetés

Ahogy azt ígértem a játék meghirdetésekor a hét elején, ma este 20-kor lezárult a játék, és én kisorsoltam 4+1 nyertest!

Akik ma szerencsések voltak, és a komment számukat kisorsolta a generátor, azok egyenként 3 db Villeroy&Boch kekszformát fognak kapni. Lássuk, kik is ők:


Akit elsőként dobott a gép, Zsófi - gyömbéres, fahéjas kekszével. Gratula!


Másodikként sorsolt nyertesünk, Snöcy - fahéj és szegfűszeg álom hozzávalókkal. Gratula!


Bronz helyezést ért el Ritmus - kardamom-gyömbér bejegyzésével. Gratula


Négyes számú befutónk, Névtelen - kandírozott narancs megjegyzéssel. Gratula!

Ahogy mondtam korábban, a 13. forma sorsa meglepetés lesz. Nos, úgy döntöttem, hogy azt egy szerencsés 5. személy fogja kapni egy plusz meglepivel, amit viszont már tényleg nem árulok el. Azt majd csak ő fogja látni, mikor kézhez kapja a csomagot.


Névtelen - csoki,csoki,csoki megjegyzéssel nyerte el az utolsó kekszformát. Gratula!

Remélem, hogy akik most nem voltak a szerencse kegyében, nem fognak elkeseredni, hanem máskor is beszállnak majd egy kis játékba! Mert lesz még, az egészen biztos.

Kérném, hogy azok, akik most nyertek, a hétvégén küldjék el nekem e-mailben a postai címüket a perszephone83@gmail.com címre! Ha valaki elmulasztaná ezt megtenni, akkor helyette más nyertest fogok sorsolni!

Még egy apróság. Mindenkinek véletlenszerűen fogom kiválasztani a formákat - egyszóval becsukom a szemem és belenyúlok a dobozba háromszor. Szóval ne is kérjétek, hogy ezt, vagy azt a formát szeretnétek megkapni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése