2010. december 9., csütörtök

Karácsonyi menü 1.

A napokban megírtam az idei karácsonyi menü első változatát. Bár magamat ismerve már nem fogok rajta sokat változtatni...

Mindig kicsit megdöbbent, hogy mások mennyire sokat gondolkoznak és terveznek, mikor a karácsonyi menüről van szó. Hetekig, hónapokig is eltart, ahogy olvasom a blogokat, hogy elkészüljön a tökéletes menüsor. Számomra pedig mindez sosem jelentett problémát. Szépen felírtam minden receptet, ami tetszett és utána elkezdtem sorban kihúzgálni azokat, ami nem illett a család ízléskörébe, vagy teljesen elütött egymástól, esetleg túl időigényes volt az elkészítése.


Természetesen Mézi nem maradhatott le a képről... A hóban pedig, bár nem nagyon látszik, azt írtam, hogy a változtatás jogát fenntartom. Csakis a biztonság kedvéért.

Persze azért lőttem néha bakot. Volt egy év, mikor valami grépfruitos mártogatót készítettem a húshoz. Maga volt a borzalom, tavaly kenyeret sütöttem és nem sült át (legalább ma már tudom, hogy mi a jó kenyér titka...) és még sorolhatnám.

Szóval idén jó előre készítettem egy menüsort és e-mailben szétküldtem a családnak, hogy mindenkinek legyen ideje véleményt nyilvánítani. Unokatestvérem néhány órával később ezt küldte vissza: 1,2,1,1+2,1. Nem csoda, hogy nagyon szeretem őt!
Azt hiszem, hogy idén az ajándék-emlék része lesz, hogy végül az utolsó menü változattal mindenkinek fogok nyomtatni egy ilyen kártyát egy 2010-es dátummal, amit mindenki a saját terítéke mellett talál majd. Valahogy ma már úgy érzem, hogy az ilyen apróságoktól igazán szép az ünnep. Mindenesetre több örömöt okozott ezt a kártyát megcsinálni, mint kitalálni, hogy mit is szeretnék a karácsonyfa alatt találni...

Ha ti is szeretnétek megcsinálni a saját kártyátokat, vagy egy cuki képeslapot... nézzetek szét itt. Csak regisztrálnotok kell és már mehet is a móka.

És ne feledjétek, hogy holnap este zárul a Villeroy&Boch játék, szóval még írjon gyorsan megjegyzést, aki esélyt szeretne :) Ja, és majd elfelejtettem! Ez itt a blog 100 és 1-es számú bejegyzése!!!! A játéknál akartam ezt bejelenteni, de nagy igyekezetemben elfelejtettem. Sebaj, szóval plusz öröm, meg mindenek. Holnap sorsolás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése