2011. január 4., kedd

Nyári képek a télben

Nos, odakint hideg van, nagyon hideg. Bár a hó nem esik, de kint lenni sem esik jól ilyenkor, mikor szinte a lehelet is bennünk fagy. Talán éppen ezért jó lesz most egy kis augusztus végi, balatoni melegség mindenkinek.

Augusztusban néhány napot a Balaton partján töltöttünk Á ügynökkel 2010-es nyaralásként. Bizonyos körülmény miatt nem hittem volna, de élveztem minden pillanatát.

A képek, ahogy esik úgy puffan sorrendben érkeznek, de ez adja a varázsát a balatoni nyárnak, a keszthelyi kirándulásnak, a sétahajózásnak a Balatonon és az egész nyaralásnak.








Piacoztunk egy kicsit Keszthelyen. De miért került csak fele annyiba a fekete szeder, mint Szegeden?



Meggyőződésem volt, hogy kicsi a rakás...


Gyönyörű épületekből nem volt hiány. Mondtam már, hogy nem rajongok a napjainkbanm háznak csúfolt borzalmakért?




Á ügynök ebéd utáni kávéjának én voltam a stylistja...


A sétahajózás árába egy pohár frissítő is tartozott. Koccintás után az én poharam tartalma Á ügynökében landolt, de ne szóljatok neki, mert nem tud róla... Legalábbis eddig nem tudott.




Búcsú Alsógyenesdiástól, ahol olcsó a szállás, méterekre a strand és a vendéglátó ingyen ad kölcsön biciklit


Hosszú az út hazáig, ideje útra kelni - persze az ellenkező irányban


Egy délelőttöt csak a strandon töltöttünk. Mivel lassan bújt elő a nap én sem sültem szénné.

Nos, ez a kis összeállítás remélem, mindenkinek visszalopta egy kicsit a nyarat a szívébe. Persze a kompromittáló képeket megtartom magamnak, de azért így is lejön, hogy jól éreztük magunkat?

Ha mégsem, akkor még néhány plusz infó: augusztus 20-án éjjel, kerékpárral hazafelé, világítás nélkül ismeretlen terepen; óriáspalacsinta majszolás tűzijáték előtt; henna tetoválás a nyakra; naplementés sétahajókázás, rengeteg nevetés, cipekedés, furcsa emberekkel utazás keresztül az országon vonattal... ilyen egy jó kis balatoni nyár 2010-ben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése