2011. szeptember 12., hétfő

Zelleres, krémes krumplisaláta

Bár a krumplisaláta rendszeres családi étel nálunk, valahogy úgy alakult, hogy én még sosem csináltam. Ünnepekkor mindig nagynéném csináltam, ami nagyon is finom, így soha eszembe se jutott, hogy én nekiálljak.

Most azonban a fővárosban végképp magamra vagyok utalva főzésileg, így miért ne alapon csináltam egy krumplisalátát, úgy én stílusban. Hm, ütős lett!!!!!!!!!!!



Hozzávalók 2 személyre:


4 szem krumpli - 100g/20g CH
2 főtt tojás
4 ek. tejföl - 1 dl/5g CH
1 dl tej - 1 dl/5g CH
majonéz, mustár ízlés szerint - 1 dl/8-9g CH
2 szál zöldhagyma felkarikázva
szerecsendió, só, bors
egy marék reszelt zeller - 100g/5g CH


Elkészítés:

1, a krumplit pucoljuk meg és tegyük fel főni addig, míg meg nem puhul egy kis sós vízben
2, egy tálban keverjük el a tejfölt, tejet, mustárt, majonézt és fűszereket. A lényeg, hogy laza, de ne folyós krémet kapjunk.
3, reszeljük bele a zellert és karikázzuk bele a zöldjével együtt a hagymát, illetve a tojást
4, ha kész a krumpli, forgassuk bele azt is a krémbe és már kész is vagyunk.



Én egy kis császárszalonnát pirítottam ehhez a krumplisalátához, de mindenki ízlése szerint tálalhatja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése