2011. szeptember 14., szerda

Elrontott receptek képtára II.

Egyszer feltettem egy bejegyzést, melyben nagyon elrontott receptek kaptak helyet. Nos, nem is olyan rég megint nagyon elszúrtam valamit a konyhában.

Éppen aznap volt kész a konyha festése, csempézése..., amikor úgy döntöttem, hogy én biza fagyasztóból előkapott mini pizzát fogok ebédelni. Ritkán teszek ilyet, pizzáért sem rajongok, de akkor lett volna hozzá kedvem. Beállítottam a mikrót és kész, amikor csöngettek. A következő pillanatban már égett szag szivárgott a konyhából és tele volt füsttel a mikró...



Ilyen fojtogató füstszagot én még, hála az égnek, életemben addig nem pipáltam. Szerencsére nem kormozott, de a fotón láthatóan a mikró tiszta dzsuva lett és még hetekkel később is árasztotta a füstszagot. A pizza pedig nem csak szétégett, hanem még a tányér is kettétört...

Hm, a mikróban készülő ételről letettem egy időre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése