2011. április 18., hétfő

Fűszeres ajándékot kaptam

A múlt héten a postafiókomban turkálva egy igazán kellemes meglepetés várt rám. A "Fűszerkuckó" fűszerház vezetője azzal az ajánlattal keresett meg, hogy nem szeretném-e néhány fűszerüket kipróbálni, hogy ezzel is gyarapítsam a blogomon megjelenő recepteket.

Jó kérdés. Persze, hogy szeretném. Elképzelhetetlen volt, hogy nemmel fogok válaszolni, csupán az merült fel bennem, hogy a terjedelmes és tematikus ajánlatukból mégis milyen mintacsomagot válasszak.

Ott volt a lehetőség görög, indiai, kínai, arab, mexikói és így tovább fűszercsomagokra, nekem csak választanom kellett. De mint tudjuk én szeretek mindent keverni, így a vegyes csomagot választottam. Fúrta is az oldalam a kíváncsiság, hogy mi lesz a csomagban. Nos, ma megérkezett a három fűszer Kecskemétről, ahol a Fűszerkuckó fizikai valójában is megtalálható.



A texasi füstös keverék, a rák és hal, illetve a kebab keverék bevallom máris kicsit beindította a fantáziámat. Jön a nyár, lassan bármikor lehet egy jó kis kerti sütögetést rendezni és lássuk be, hogy az igazán ízletes húsok nélkül semmit se ér az egész.

Szóval, ahogy kipróbáltam a fűszereket jelentkezem egy mélyrehatóbb beszámolóval. De addig is megyek és átpalántázom a saját kis fűszerkertemet.

Ha érdekel egy fűszeráruház:

fuszerkucko.hu

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó fűszereik vannak,én is rendeltem már tőlük!Az indiai fűszerek is nagyon jók!

    VálaszTörlés